vrijdag 26 augustus 2011

terug van vakantie

Hej !
ik ben dus terug van vakantie ! "jeehj"  het was heel leuk op vakantie maar het heeft lang genoeg geduurd :) ok ik zal even in het kort zeggen wat ik allemaal gedaan heb...
de eerste week heb ik vooral veel gewandeld en steden bezocht een paar keer gaan shoppen :) en ook in de zon gezeten en gezwommen in het meer ik was heel erg verbrand trouwens van het zonnen ! iedereen op straat staarde me aan ;o 
verbrande lisa XD let niet op de lelijke kamer ;o


de tweede week zijn we ook nog gaan wandelen in de bergen op 2000 m hoog !  we zijn ook naar Graz geweest een heel grote stad in Oostenrijk met veel winkels ;) voor de rest hebben we niet zo veel gedaan gewoon lui zijn en zonnen :)


de stad Graz



voilaa :) iedereen nog een fijne vakantie !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten