dinsdag 20 september 2011

Shopping

Hej sorry dat het zo lang gelede is ! Maar ik heb nu school en echt bijna nooit meer tijd om iets te posten , ik ga wel proberen om meer te posten ! Nu even over iets anders ik heb men aller eerste online bestelling gedaan ! Met de visa kaart van men tante ;) ik heb volgende maand een familie feest en ik wou eens een speciaal maar mooi kleedje hebben en ik zag op de site van newlook echt zo een leuk kleedje dat je met veel kleuren kan combineren staan dat ik het wou bestellen ! En ik heb het dan maar gewoon gedaan :) ik krijg het deze week binnen ik hoop echt dat het past ! En als het past dan laat ik jullie een foto zien :)






Heb jij al ooit eens iets besteld bij newlook ?

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben ik een keer bij New Look in Antwerpen geweest, het is echt een leuke winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk jurkje! Zal je vast ontzettend leuk staan tijdens dat familie feest ^-^!
    Xoxo, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankje Leoniae :) en Tessa jh hé het is echt een hele leuke winkel !

    BeantwoordenVerwijderen